منابع و کتاب ها

کتاب 100 مدار با ای سی (100circuit with ic)

این کتاب قسمت سوم از مدار های الکترونیک هست ، این کتاب شامل 100 مدار الکترونیک دیگر است که با استفاده از آی سی های معروف در بازار طراحی شده اند که می توان به راحتی آِی سی ها را تهیه و مدار ها را اجرا کنید .

این کتاب برروی مدار های آِی سی دار متمرکز شده است در ابتدای راه در الکترونیک تمام مدار ها با استفاده از ترانزیستور ها و قطعات ساده طراحی و اجرا می شدند که این کار را برای مدارات پیشرفته تر سخت تر کرد تا زمانی که مدارات مجتمع یا ای سی ها به بازار آمدند این قطعات کوچک دنیای الکترونیک را دگرکون کردند که باعث سرعت بخشیدن به این دنیا عجیب شدند .

آی سی ها می توانند سیگنال های آنالوگ و دیجیتال را کنترل کنند که قبل از ورود آنها ، تقریباً همه مدارها مدارهای آنالوگ یا مدار دیجیتال بسیار ساده بودند.

حالا ما یک کتاب جذاب درباره مدار های که با استفاده از ای سی ها طراحی شده اند پیدا کرده ایم که آن را با شما به اشتراک می گذاریم.

برای دانلود از دکمه زیر استفاده کنید :

بازدیدها: 1696

2 دیدگاه

  • ارش

    سلام دمتون گرم که کتاب رایگان در اختیار ما گذاشتین اما بدیش این بود که کتابها زبان اصلی هستن وقتی توضیحات کتابی رو نشه خوند عملا اون کتاب بی مصرفه.. اشگال دوم اینه که کتاب صد مدار با ای سی رو دانلود کردم همون کتاب دویست مدار با ترانزیستور از اب در اومد دریق از یک ایسی.. لطفا رسیدگی کنید مرسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *